Translate

tirsdag 9. juni 2015

#1 - Nr.1


Jeg deltar på flere link Party hver uke,
dette er så gøy. Bli med dere også.
Forrige uke vant jeg hos Linky Ladies i USA.
De har nytt party nu som du kan være med på.
Bare å klikke på linken så kommer du direkte dit.

I participate at several Link Parties each week,
so much fun, Come and join me.
Last week I won at Linky Ladies in the US.
They have a new party now, where you can share.
Click on the link and you get there.


Min brikke er tydeligvis populær der borte,
for jeg vant også hos Yarn Fanatic Party.
Også der er det nytt party nu.
Tusen takk til alle som har klikka på min link.

My doily is obviously popular over there,
because I won at Yarn Fanatic Party as well.
They have a new party as well.
Thank you so much all of you.


I morgen er det min tur å ha Link your stuff party.
Bli med på morroa,
Dagene har gått i ett her, 
med to unger hjemme med vannkopper, 2 voksne hunder,
 en valp på 7 mnd og 9 valper på 6,5 uker har jeg nok å henge fingra i.
Glemte å blogge i går og først nå midt i natta blei det blogging.
Sånn er det bare.
Vi sees i morra.

I am hosting my Link your Stuff Party tomorrow,
come and join me.
These past days has been so busy, 
two kids at home with chicken pox, 2 adult dogs,
a 7 months old puppy and the 9 - 6,5 weeks old puppies.
Forgot to blog yesterday and finally I found the time.
That is just the way it is sometimes.
See ya tomorrow.

2 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.