Translate

lørdag 6. juni 2015

Baby hat - Langlue



Heklet babylue til babyfoto.
Jeg fikk en bestilling på denne,
kunden har selv valgt farger og typen striper.

Crochet babyhat for babyphoto shoot.
A woman ordered this one,
she chose colors and stripes.



Da hun fikk se den, ville hun ikke ha den.
Så derfor er denne til salgs.

When she saw it, she did not want it.
So this one is for sale.

Yarn/Garn: Drops Cotton Light, lys syrin og grå, 
Hook/Krok: 4,5
Size/Str. Nyfødt
Pattern/Mønster: My own
For sale - Til Salgs


Dette er bildet hun sendte meg som bestilling.
Makan til frekkhet skal man lette lenge etter.
Detaljbestille en vare og når den er ferdig, 
da skulle hun ikke ha den!
Min tid er ikke gratis og et "Beklager" betaler ikke regninger!

This is the photo she sent me with the order.
Such a rude customer.
You can't order something and when it is finished
just say: NO, I don't want it!
I don't work for free and a "sorry" doesn't pay my bills.




Nydelig dag igår,
idag er vi tilbake til gråvær og regn.
Godt jeg fikk tatt noen bilder igår da.

Yesterday we had beautiful weather,
today we have normal grey weather with rain.
Luckily I made lots of photos yesterday.


Ellen og Kid Rock av Hexeberg.( Hovawart)
Han er nå 6 uker.

My youngest daughter and Kid Rock av Hexeberg. (Hovawart)
He is 6 weeks now.

Idag har jeg deltatt på to Link party

I have shared at two Link parties today.

Ha en flott lørdag dokker.

Have a nice Saturday

4 kommentarer:

  1. Surt når folk gjør slikt. Håper du får solgt den til noen andre. Luen ble fin, den!

    Kjempesøt valp dere har. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er enda ikke solgt, så det tok sin tid. Irriterer meg enda dette. *hrmfp*

      Slett
  2. Hello Monica, the puppies are so cute!! I love to watch them grow. Thank you for sharing a glimpse of them every once in a while. Whose idea was it to name them after rockstars?

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you!
      Yes they are lovely. When we decided to start breeding Hovawart, we found our kennel name Kennel Hexeberg and we wanted something different as their names. That's why we decided music and acting.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.