Translate

lørdag 13. juni 2015

Ice Cream Coasters with tutorial


Kan jo ikke snakke om sirkler og valper i hvert innlegg.

Can't talk about circles and puppies every time.


Da kan jeg heller skryte av mine glassbrikker.

I'll rather brag about my coasters instead.


Disse har jeg laget i haugevis.

I have made piles of these.


Jeg hekler til deg også, 
om du ikke kan selv eller bare ønsker å kjøpe dem.
175 kr for 6 stk + porto.
Valgfri farge.

I'll crochet for you as well, 
if you can't crochet or if you simply want to buy them.
175 kr for a set of 6 + pp
Color of your choice.


Dette er noen av de jeg har laget.

Some of the ones I have made.


Disse er mine egne fra i fjor sommer.

These are my own, from last summer.


Dette er årets coastere på mitt sommerbord.
Om du ønsker å hekle dem selv, 
har jeg laget en steg for steg oppskrift HER.

And these are the ones I have made for this summer.
If you want to make these, 
I have made a Tutorial HERE.






1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.