Translate

mandag 15. juni 2015

Join as you go ~ Hekle sammen


Da har jeg begynt å sette sammen alle mine sirkler.
Jeg har jo røpa før at dette skal bli en kjole, 
og dette er skjørtdelen.
Denne roper *sommer*.

I have started joining the circles.
 I have earlier told you that this will be a dress.
I am working on the skirt part of it.
This one is yelling *summer*


Denne helga er det avreise for valpene,
disse 8 ukene går så fort.
Jeg filma dem idag ute i bingen
og det kan du se HER.


This week-end the puppies are leaving,
the past 8 weeks has passed by so fast.
I made a video of them today
and you can watch it HERE.


Kurt Cobain er helt klart fotomodellen vår.
Han lar oss ta bilder.
Det er alltid en sånn i hvert kull.

Kurt Cobain is the supermodel among them,
He lets us take photos.
There is always one of that kind in the litters.


Minner om mitt Link party på onsdag og torsdag.
Det er snart natta her.
Vi sees i morgen.

Don't forget my link party this Wednesday and Thursday.
Almost bedtime here.
See ya tomorrow.

4 kommentarer:

  1. hello monica...i agree with you that the yellow, with the other colors of you dress-in-progress, does indicate "summer"...and that is a lovely shade of yellow...the puppies are adorable...you must lose your heart again and again...thank you for sharing...sally

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, Hope to show off the dress next week :o)

      Slett
  2. Utrolig søt valpene. Takk for deilig video. Fantastisk Kurt Cobain og alle andre :-))) Mye arbeid...
    masse glede og moro....
    Deilig fargerik blir din kjole... det blir spennende. Jeg har i arbeid også - men tradisjonsfarger - og min små stykker er over. Men vi reiser snart og jeg vil fullføre kjolen i jule. Gleder meg veldig... å se din kjolen:-)) Ha en riktig god uke. Klem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja masse jobb med valper, mange kosestunder også :o)
      Håper kjolen er ferdig i neste uke.
      Da har jeg ikke valpene å passe på.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.