Translate

torsdag 11. juni 2015

Outdoorlife ~ Utendørs


Denne lekre saken holder jeg på med.
Den er en "The sun in a square", link til min tutorial.
Det blei 25 stk da jeg satt ute igår.

This is what I am working on these days. 
It is "The sun in  a square" link to my tutorial.
25 of them was made outside yesterday.


Valpene, alle 9, kosa seg ute i bingen sin.
Full fres til dem slokna en etter en i ett hjørne.
Bare en som hadde mere poff i batteriet, 
han føyk rundt der i 20 minutter aleina før han ga opp.
Han sovna aleina bak den røde tunellen.

The puppies, all 9 of them, had a great time outside yesterday.
Running and playing until they fell asleep in a corner,
one by one.
Only one of the boys kept running, for 20 minutes on his own,
untill he caved in and fell asleep alone behind the red tunel.


Bodø, har ett yndet fotoobjekt.
Landegode og midnattsola.
Jeg blir aldri lei av å se bilder.
Mitt nordnorske hjerte banker for min hjemby.
Det kommer mere fra henne også etterhvert.

In Bodø we have Landegode and the midnightsun.
This is my hometown and my heart will always be there.
I will show you more of her work later.


Dette er dag 2 av mitt link party.
Delta du også da vel.
Klikk HER, eller scroll ned.
Ha en flott dag dokker.
Jeg skal ut i sola med valper noen timer i ettermiddag.

This is day 2 of my Link up.
Join in.
Click HERE or scroll down.
Have a nice evening.
I will be outside with the puppies this afternoon.



4 kommentarer:

  1. It is very sunny here as well. So nice that summer seems to have arrived in Norway and Germany! :)

    Take care
    Anne (Crochet Between Worlds)

    SvarSlett
    Svar
    1. A bit warmer, but we need a warmer wind, to be comfy.
      I am happy as long as we dont have rain and + 8 :o)

      Slett
  2. Aldri vært i Bodø....ennå....så det flotte bildet du viste oss, likte jeg :)

    Du er så flink til å hekle og disse er så fine, med sine sommerfarger !!
    Håper solen varmer og du får fine dager resten av uken, eller rettere sagt, til helgen - den er rett rundt hjørnet, og vi begynner utleie av Villa'n vår ! Første gjester fra Alta, og gjett om de gleder seg til varme...he he hee

    SvarSlett
    Svar
    1. Ah, da må jo Bodø komme på kartet for dere en dag. Håper på finvær, så du får sett alt det vakre. Regner med folkan fra Alta har kosa seg skikkelig hos dere.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.