Translate

lørdag 20. juni 2015

Strange Saturday ~ Rar lørdag


Disse fargene bare hoppet opp av kurven og sånn gikk det.
Mulig Glassbrikken min blir en hexagon og noe mye større..
Er i tenkeboksen.
Har du lyst å hekle denne klikk på linken under.

These colors jumped at me today and they turned into a coaster.
This one might turn into a hexagon and something much bigger.
Do you want to crochet a coaster like this?
Click on this link



Kjolen vokser og er i skrivende stund et skjørt,
men resten av designet er planlagt og bestemt.
Dette blir spennende, gleder meg til å se den ferdig.
Ikke alltid bildet i hodet er det samme som det ferdige produktet.
Disse firkantene finner du oppskrift på her:

The dress is getting bigger, it's a skirt now,
 but the rest of the design is finished in theory.
Can't wait to see it at the end.
I have an image in my head, but the end resault can be a bit different.
These squares ca be found here:


Her hos oss er det stille, 
bare to valper igjen i bingen mot 9 i går på dagen.
Veldig rart, men også deilig.
Ønsker dem alle lykke til på ferden.

Jeg har idag deltatt på 3 Link Party.

Ha en flott kveld dokker.

It is so quiet here,
only two puppies in the box, we had 9 yesterday.
Strange, but the way it is supposed to be.
I wish them all the best.

I have shared at 3 Link Parties today.

Have a nice evening.


Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/8701/raanaasfoss">Rånåsfoss</a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart</a>!


8 kommentarer:

  1. Very happy colours!
    Greetings,
    Akkelien

    SvarSlett
  2. Glad farger - uten tvil !

    Så hvalpene har fått nye hjem....de siste to da?
    Blir hos deg eller venter de bare på nye eiere....tro?

    Her ble jeg akkurat ferdig med heklekanten på ett sjal, som er altfor varmt til bruk nå - men, det kommer andre årstider, og da tenker jeg det blir brukt.

    Ønsker deg en fin uke :) og håper du får bedre vær...så insta bildet ditt idag...

    SvarSlett
    Svar
    1. Farger må man ha :) Alle valpene var solgt da de var 10 dager :) Sistemann reiser 15 juli.

      Slett
  3. Oh, only 2 puppies left... will you keep one of them or will those last 2 ones also find a new home? Sad, but as you said, that's how it goes. Have a good week. Moni

    SvarSlett
  4. I love your crochet - great colours.

    SvarSlett
  5. It's beautiful! so bright and cheerful, thank you for linking. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.