Translate

tirsdag 16. juni 2015

Summer crochet ~ Sommerhekling.



Dette er en av flere like brikker jeg har heklet.
Aldeles nydelig mønster.
Link til oppskrift med diagram:

This is one of several doilies I have made.
Love the pattern.
Link til the pattern:


Samme brikke,samme farger, 
men helt forskjellig.

Same doily, same colors,
but still totally different.


En liten brikke i iskremfarger.

A doily in ice-cream colors.



Samme brikke i retrofarger.
Mønsteret er "the sun in a Square" men laget hexagon,
istedet for firkant.

The same doily in retro colors.
The pattern is " The sun i a square", but I made hexagon,
instead of square.



I neste uke satser jeg på en sushi middag.
Gleder meg til dette.

I hope for a sushi dinner next week.
Can't wait.


Hadde besøk av denne karen i hagen her om dagen.
Tømmermann, sies det at den heter.

This one visited me in the garden a few days ago.

Jeg skal hekle sammen flere sirkler,
så er det ut i hagen med valpene.
Vi får nyte finværet mens det er her.
Husk på Link Party i morgen.

I'll be joining more circles,
then I head out in the garden with the puppies.
We have to enjoy the nice weather while it lasts.
Remember my link party tomorrow.


8 kommentarer:

  1. Lovely doilies !!!! The first one is gorgeous !!!
    Have a sunny day !!!
    Anna

    SvarSlett
  2. Hvor er din doilies bare fin!
    Jeg kender ikke designeren bag

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, endelig har jeg funnet ut av hvem det er :o)

      Slett
  3. Pattern for doily is from book "Haken in Kleur" and chart is also here: http://tbezigebijtje.blogspot.nl/2014/05/vintage-onderzetters.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much for telling me. Finally I can tell and thank the designer.

      Slett
  4. Så flotte og friske farger du har brukt, til å bli glad av i en ellers regntung sommer...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja her må man bare bruke farger for å "leke" sommer :)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.