Translate

søndag 7. juni 2015

Summer runner ~ Sommer løper



Mange muligheter med en hexagon.

You have many options with a hexagon


Endelig er løperen min ferdig.
Har vært ferdig ei stund da,
men SOLA har ikke vært her.

Finally my tablerunner is finished.
It has been for a while though, 
but the SUN has not been here.


Det begynte med en liten stabel sirkler,
som skulle bli innrammet av hvitt,
men sånn blei det ikke.

It started with a stack of circles,
they were supposed to be framed by crispy white yarn, 
but it did not turn out that way.


Jeg tenkte at det ville bli veldig pent, 
men ikke helt Mocca ;o)
Så da blei det gult, orange,  mint og knall rosa i stedet.

I thought it would be very nice, 
but not quite Mocca ;)
Så I ended up with yellow, orange, mint and bright pink.


Det vil bli perfekt på sommerbordet mitt.
Det blir sommer i Norge i år,
den er bare litt forsinket.

It will be perfect for my summertable.
The summer will come to Norway this year, 
it is just a bit late.

Yarn/Garn: Gjestal bomull sport - Blå og rosa, Søstrene Grene - mint, 
orange og gul vet jeg ikke. 250gr
Hook/Krok: 3,5
Size/Str: 86x40 cm


Ny duk betyr nye glassbrikker.

A new tablerunner and I needed new coasters.

Yarn/Garn: Søstrene grene, mint, bomull sport blå og rosa, 
Ukjent gul og orange. 50gr
Hook/Krok: 3,5
Size/Str: 10 cm

Disse er mine, men jeg hekler for deg også :o)
Sett av 6 stk - 175 kr.

These are mine, but I crochet for you too :o)
6 coasters - 175 kr Your choise of colors.


Ha en strålandes søndag.

Have a nice Sunday

Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/8701/raanaasfoss">Rånåsfoss</a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart</a>!

5 kommentarer:

  1. Hello Monica, that looks great. Seems my written pattern was quite all right (not too many mistakes...). Thank you for sharing this table runner with us! Have a nice, sunny Sundayafternoon, Marjan

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, I love the pattern.

      Slett
  2. It looks great with all that colours!
    Greetings,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, I think so too.

      Slett
  3. Love your colors. They are so cheerful. Thank you for sharing the pattern.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.